Amíg a normál Ceed gyártása nemsokára lezárul, a szabadidő-autós vonásokat mutató XCeed egy darabig még velünk marad. Annyira, hogy a 2026-os modellévre átalakították a motorválasztékot.

Továbbra is az 1,0 literes, háromhengeres turbómotor kerül az alapkivitelbe, de annak már 115 lóerő (+15) a teljesítménye, ehhez 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót adnak. Az összes többi kivitelhez már szériában adják a 7 fokozatú duplakuplungos váltót, így az 1,0 literes motor MHEV lágyhibrid változatánál is – a szabványos fogyasztás mindkét esetben 6,3 l/100 km. Újdonságot jelent az alternatíva, hiszen az eddigi 1,5-ös (140 LE) turbómotor a múlté, helyette már 1,6-os turbómotort kínálnak 150 vagy 180 lóerővel. A legerősebb teljesítményszint csak a GT-line csúcs szinten érhető el, ahol 700 euró felárat kérnek érte.

Olaszországban leegyszerűsítették a választékot, van a Business alapszint (1.0 T-GDi vagy 1.0 T-GDi MHEV), az új, Special Edition névre hallgató középső szint (1.0 T-GDi MHEV vagy 1.6 T-GDi 150) és a GT-line csúcsváltozat (1.6 T-GDi 150 vagy 180). A Special Edition a GT-line megjelenését kapja a méhsejt-mintás hátsó lámpákkal, a sportosabb első lökhárítóval, de a belső tere Yuka Steel Grey színű.
