Nem halt meg, de azért újjáélesztik az SRT műhelyt

Új életet lehelnek a Stellantis észak-amerikai márkáit felpaprikázó Street and Racing Technology műhelybe, most, hogy a Hemi V8-as is reneszánszát éli.

2025. 07. 05. 15:40
Fotó: Stellantis
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Stellantis konszernen belül számos márka élén megfordult már Tim Kuniskis, aki 2024 decembere óta a Ram haszonjármű-márkát irányítja, és mostantól kezdve ő felel az észak-amerikai márkákért is, beleértve azok marketing-tevékenységét is. Első intézkedésként bejelentette, hogy újjászületik az SRT műhely – ami jelenleg tetszhalott állapotban volt, hiszen a Durango SRT ugyan még kapható volt, de a színfalak mögött már felszámolták a specializált szervezeti egységet.

2025 Dodge Durango SRT Hellcat Hammerhead exterior badging
Fotó: Stellantis

A Street and Racing Technology feladata lesz a nagy teljesítményű modellek fejlesztése a Chrysler, Dodge, Jeep és Ram márkák számára, ehhez külön mérnökcsapatot hoznak létre a fejlesztőközponton belül. Lehetőség szerint visszahívják a csapatba azokat, akik cégen belül más pozícióba kerültek az előző SRT műhely bezárásakor, de az új ötletekkel rendelkező fiatal mérnökökre is számítanak. Az utcai autók mellett az SRT felel majd az észak-amerikai motorsport-aktivitásért, beleértve a Ram márka visszatérését a Nascar-versenysorozatba.
 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.