Legsportosabb vezetési élményt nyújtó sportkocsijaként jellemzi az Aston Martin a most bemutatott Vantage S modellt, amelynél következetesen mindent átalakítottak/áthangoltak. Az AMG-től származó 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 680 lóerőre (6000/perc) növelték, a nyomaték változatlanul 800 Nm (3000–6000/perc). Ezen a szinten a 15 lóerő plusz nem sok, de a jobb vezetési élmény miatt új elektronikus gázpedált használnak, amelynek nagyobb ellenállása a motorerő jobb kontrollját teszi lehetővé. A rajtautomatika szoftveres optimalizálásával sikerült 1 tizeddel lerövidíteni a 0–100 km/óra sprintidőt, ami 3,4 másodperc, a 0–200 km/óra gyorsulás megvan 10,1 másodperc alatt, a csúcssebesség változatlanul 325 km/óra.

Szoftveresen és hardveresen is hozzányúltak a Bilstein DTX elektronikus vezérlésű lengéscsillapítókhoz, hátra lágyabb rugókat szerelnek be és a segédkeretet már közvetlenül (szilentek nélkül) rögzítik a vázhoz. Módosították a kerékdőlést, összetartást és utánfutást a kanyarvételi tulajdonságok javítása érdekében. A váltórögzítés 10 százalékkal lágyabb, így jobban érzik a motor rezzenéseit az utasok.

Az Aston Martin Vantage S motorháztetején lévő szellőzőnyílásokba kerülő karbonuszonyok javítják a motortérből, a forró turbófeltöltők környékéről távozó meleg levegő áramlását. Az új légterelők végsebességnél 111 kilogrammal nagyobb leszorítóerőt termelnek, ebből 44 kg jut az új hátsó szárnyra, 67 kg jön a padlón/diffúzoron végzett módosításokból. Kézzel készítik az első sárvédőkre kerülő, kovácsolt bronzból készített S jelvényeket, az utastérben látható karbon bukkan fel mindenfelé, az ülések díszvarrását 25 ezer öltéssel készítik 16 méter cérnából. Új eljárással (1,5 tonnás nyomás) kerülnek bele a szárnyak a fejtámla bőr kárpitjába. Az autó már rendelhető, a kiszállítás a negyedik negyedévben indul.