Többet tud a hibrid Opel Astra, miközben nem növekedett az ára

Nagyobb rendszerteljesítmény és akkumulátor, illetve hétfokozatú váltó javítja az Opel Astra PHEV tudását – változatlan vételár mellett.

2025. 07. 29. 10:10
Fotó: Opel
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Még nem érkezett el a modellfrissítés ideje az Opel Astra esetén, de ez nem jelenti azt, hogy nincs változás. A 2026-os modellévben például teljesen új plug-in hibrid hajtással folytatja pályafutását a kompakt modell – ráadásul a vételár változatlan.

 

A 196 lóerős rendszerteljesítmény 16 lóerővel múlja felül az eddigit, a rendszernyomaték 360 Nm. Továbbfejlesztették az 1,6-es turbómotort (hatékonyabb működés), aminek változatlanul 150 lóerős a teljesítménye, ez már hétfokozatú, dupla kuplungos váltóba hajt be (ugyanaz, mint a 48V Hybrid esetén), a hajtómotor 110 helyett már 125 lóerős. Az akkumulátor kapacitását 12,4-ről 17,2 kWh-ra növelték, aminek köszönhetően 23 kilométerrel növekedett az elektromos hatótávolság, ami már eléri az akár 83 km-t. Németországban változatlan áron – ötajtós 38 460 eurótól, kombi 39 960 eurótól – kínálják a továbbfejlesztett Opel Astra Plug-In Hybrid modellt. A 225 LE/360 Nm rendszerteljesítményű GSe modell egyelőre a „régi” hajtással folytatja pályafutását.
 

2022 Opel Astra Hybrid
 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.