Még nem érkezett el a modellfrissítés ideje az Opel Astra esetén, de ez nem jelenti azt, hogy nincs változás. A 2026-os modellévben például teljesen új plug-in hibrid hajtással folytatja pályafutását a kompakt modell – ráadásul a vételár változatlan.

A 196 lóerős rendszerteljesítmény 16 lóerővel múlja felül az eddigit, a rendszernyomaték 360 Nm. Továbbfejlesztették az 1,6-es turbómotort (hatékonyabb működés), aminek változatlanul 150 lóerős a teljesítménye, ez már hétfokozatú, dupla kuplungos váltóba hajt be (ugyanaz, mint a 48V Hybrid esetén), a hajtómotor 110 helyett már 125 lóerős. Az akkumulátor kapacitását 12,4-ről 17,2 kWh-ra növelték, aminek köszönhetően 23 kilométerrel növekedett az elektromos hatótávolság, ami már eléri az akár 83 km-t. Németországban változatlan áron – ötajtós 38 460 eurótól, kombi 39 960 eurótól – kínálják a továbbfejlesztett Opel Astra Plug-In Hybrid modellt. A 225 LE/360 Nm rendszerteljesítményű GSe modell egyelőre a „régi” hajtással folytatja pályafutását.
