Az Estate kivitel tengelytávolsága tökéletesen egyezik az ötajtóséval, azonban az autó hossza a hátsó túlnyúlás javára 20,4 cm-rel 4262 mm-re növekszik. A B oszlop vonaláig akár össze is téveszthetnénk a különböző karosszériaváltozatokat, pedig a puttonyos 50 százalékkal öblösebb csomagtartója jelentős előnyöket tartogat a családosok számára. A VDA szabvány szerint 443 literes puttony már nem ad okot a panaszkodásra, de a 2/3-1/3 arányban dönthető hátsó ülésekkel akár 1,38 köbméternyi űrrel is számolhatunk, sőt, költözések alkalmával 2,48 méteres tárgyakat is az autóba zsúfolhatnánk. Talán ennél is fontosabb, hogy a második sor fejtere 15 mm-rel gyarapszik, azaz magasabb termetű utasaink frizurája is épségben úszhatja meg a kalandokat.
A kényelemről, illetve az innovatív környezetről a franciák R-Link fedélzeti rendszere is gondoskodhat, ami 7 hüvelykes érintőképernyőjével navigációs és szórakoztató berendezés, valamint fedélzeti számítógép egyben, de kompatibilis okostelefonjainkkal, sőt, jelen pillanatban már több mint 50 alkalmazással bővíthető a világhálóról.
Ami a hajtásláncokat illeti, jószerivel minden változatlan marad. A benzines kínálatot az ötajtós kivitelben is nyomatékszegény és a valóságban torkos háromhengeres, 0,9 literes TCe egység nyithatja 90 lóerős teljesítménnyel, így ennél a vélhetően gyakorta terhelt modell esetében előnyösebb választás a szintén turbós, de már 1,2 literes blokk, ami 120 tagú ménessel szolgálhat, s kívánságra duplakuplungos EDC automataváltóval is társítható. Dízel fronton az 1,5 literes motor 90 paripájával igyekezhetünk takarékoskodni, hiszen a gyáriak 3,2 literes fogyasztással kecsegtetnek.
A figyelemre méltó adattábla persze nem a véletlen műve, hiszen többek között Stop & Start rendszer is dolgozik a kezünk alá, de a bravúros megoldásokat olyan finomságok is dicsérik, mint többek között az Energy Smart Management, ami lassítási ciklusokban igyekszik tölteni az akkumulátort, gyorsítások során ezzel is csökkentve a motor veszteségeit.