Az amerikai sportautókat nem véletlenül kritizáljuk európai konkurenseikhez mérten primitív futóműveik végett, hiszen alig néhány esztendeje még az sem volt elképzelhetetlen, hogy egy-egy igencsak vonzó versenyző hátsó merev tengelyre és a Római Birodalom idején szekereken is közkedvelt laprugókra támaszkodjék.
Mindezt persze megbocsátottuk a Mustangoknak, a Pontiac GTO-knak és minden egyébnek, hiszen egyrészt szerpentineken ritkán gyűrtük ezeket a típusokat, másrészt a szerény árcédulák és a gyakorta letaglózó teljesítmény viszonya miatt így sem volt okunk a panaszra
A Track Attack elnevezésű limitált széria mindezek jegyében kapott két fokozatban állítható Bilstein lengéscsillapítókat és négy különböző üzemmódban használható menetstabilizálót, de hogy az újdonság ne csak az adaptivitás terén fejlődjön, a mérnökök még némi fogyókúrára is fogták az üvöltő kígyót. Az alumínium merevítéseket például karbonszálasra cserélték a konstruktőrök, akik a rugózatlan tömegek csökkentésének is figyelmet szenteltek.
Az új kiegészítőkkel is felvértezett karosszéria alatt továbbra is egy 8,4 literes, V10-es monstrum dohog, ami 640 lóerős teljesítménnyel tépi meg az abroncsokat, alig több mint 3 szekundumos sprintidőre téve képessé a hatpontos biztonsági övekkel is ellátott autót. A kiszállítások 2013 harmadik negyedévében veszik kezdetüket, de a megrendeléssel talán már el is késtünk, hiszen a Time Attack kiadásból mindössze 33 példány készül.