A hathatós marketingtevékenységnek és „a kevesebb néha több” elv érvényesülésének köszönhetően a típus elsöprő sikert aratott a rajongók körében. Az olcsó sportautó utópiája ugyanis annak ellenére is befogadásra került, hogy a gyakorlatilag mindenféle innovációt mellőző és viszonylag olcsó műszaki háttérrel felvértezett négykerekű hazánkban 8 860 000 forinttól kelleti magát.
Noha ez a konkurensek között még valóban kedvezőnek tekinthető, a GT86-nak továbbra is nagyobb a füstje, mint a lángja, csupán egy olyan piaci rést talált magának, ami a 90-es évek közkedvelt típusainak kihalásával keletkezett.
Mindenesetre a nem is olyan távoli jövőben a sokszínű paletta egyéb átiratai mellett egy Shooting Brake, azaz kombi kiadás megjelenésére is számíthatunk, de az ötletek között úgyszintén szerepel egy négyajtós kupé, ami a pillanatnyilag 8 340 000 forinttól kapható kecskeméti Mercedes–Benz CLA-val szemben kínálhatna olcsóbb alternatívát, még ha ennek realizációját a jelenleg is futó kétajtóstól való szegmentáció szükségessége valószerűtlenné is teszi.