„Drámai hatású, elnyújtott motorházfedelével és hosszú tengelytávjával a HND–9 a klasszikus luxussportkupék időtlen eleganciáját értelmezi újra modern formában. Lendületes, kecses karaktervonalak futnak végig a fényszóróktól a csomagtartóig, amelyek az erőteljes, izmos karosszériával és a lenyűgöző megjelenésű, szélesen elhúzott, hatszögletű hűtőmaszkkal együtt a koncepció nagy teljesítményű aspektusára hívják fel a figyelmet” – írja a gyári sajtóanyag.
A felfelé nyíló ajtók, a fényszórókhoz vezető, csavart vonalak, a finom csillogású ezüst fényezés, a dupla ikerkipufogó, valamint az egyedi kialakítású első és hátsó lámpatestek kecses, futurisztikus megjelenést kölcsönöznek a járműnek.
Hátsókerék-hajtású, nagy teljesítményű sportkupé-tanulmányként a HND–9 egy 3,3 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotort kap. A 370 lóerős erőforrás nyolcfokozatú automata váltón keresztül hajtja majd a hátsó kerekeket. Egyelőre a típus sorozatgyártású megvalósulására nem számíthatunk, de nem lennénk meglepve, ha a megoldások egy része a Genesis és az Equus új nemzedékében visszaköszönne.