Szerelmes szenvedéllyel csábít a Pagani Huayra

A „Szelek Istene” jó eséllyel az utolsó igazán eget rengető, velőtrázó, keményvonalas szuperautó, ami a korunkban megépülhetett.

Csizsek Ádám
2013. 03. 17. 19:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Horatio Pagani mesterműveiről nem nehéz szívhez szóló videót forgatni, az autó ugyanis olyan kiállással bír, ami képes a legsivárabb hátteret is élettel és érzelmekkel megtölteni. Ám ezúttal alapos filmes munkáról beszélhetünk, a szuperautó nyújtotta örömök szinte a legszenvedélyesebb emberi érintésekkel érnek fel.

Ezúttal ráadásul nem is a gyártó által megörökített alkotásról van szó, a reklámért Miami egyik luxusautókkal foglalkozó kereskedője a felelős. A Prestige Imports pedig olyan ritka lehetőséget kapott, ami keveseknek adatik meg, s vétek lett volna nem meglovagolni a hullámokat. A Huayra látogatása egyszerűen nem maradhatott nyom nélkül, s a kétperces, „God of Wind” (A szél istene) címet viselő videó méltó módon csábít az olasz szuperautó birtoklására.

A sofőr és utasa mögött kegyetlen motor bocsát ki kívánatos melódiákat: a biturbós, hatliteres „tizenkettes” szolgáltatja az erőt. Utóbbiból lesz bőven, ugyanis már alaphelyzetben is 700 lóerő körüli teljesítmény és 900 Nm nyomaték a Huayra hagyatéka, de a Sport verzió erre még egy lapáttal rátesz a maga 730 lóerejével és 1100 Nm nyomatékával.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.