Az aerodinamikai fejlesztések ugyan látványosabbak, ám a különböző kiegészítőknél sokkal fontosabb az új F-Type konstrukciójával rokonítható felfüggesztés megjelenése. Ezzel együtt a hasmagasság állíthatóvá vált, miközben a rugók elöl 68, hátul 28 százalékkal lettek keményebbek.
A szénszálas elemek széleskörű használatának köszönhetően 145 kg-os fogyókúráról beszélhetünk, így az ötliteres, kompresszorral tömött V8-as motor 550 lóerős teljesítménye és 680 Nm-es nyomatéka már 3,9 szekundumos sprintidőt szavatolhat. Az elektronikusan korlátozott 300 km/órás végsebességnél is lényegesebb a minden korábbinál jobb agilitás és közvetlenség, ami a kormányzás finomhangolásának számlájára is írható.
A váltásokról továbbra is csupán hatfokozatú automataváltó gondoskodik, s a kompresszoros feltöltés mellett többek között ennek a számlájára írható a konkurenciától elmaradó hatékonyság és a 12,3 literes átlagfogyasztás is.Az utastérben az Alcantara kárpitozás és a karbon betétek ötvözete szúrhat szemet, miközben az újdonság kizárólag a képeken látható konfigurációban lesz megrendelhető. Helyesebben szólva az elérhetőség talán már ezekben a pillanatokban is múlt idő, hiszen az XKR-S GT mindössze 30 példányban lát majd napvilágot.
Az Egyesült Államokban nagyságrendileg 37-38 millió forinttal egyenértékű dollárt asztalra csapó ügyfelek legkorábban a nyár végén örülhetnek friss szerzeményüknek.