A márka szemfüles ismerői bizonyára még a csodaszép LF-LC tanulmány egyes stíluselemeit is felfedezik az autón, melynek fellépése még határozottabb, még dinamikusabb benyomást sugalló lett. A sportos eleganciára hajaz a hangsúlyosan domborodó hűtőrács, vagy éppen a lendületes formában elnyúló nappali LED-es menetfény is, de nem mehetünk el szó nélkül a hátsó fényszórók szokatlan vonalai mellett sem.
Mondanunk sem kell, a földhöz közelebb fekvő F-Sport átirat még agresszívebb tekintettel néz majd a visszapillantó tükrökbe, hogy aztán az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink adaptív felfüggesztésnek és a nagyobb szabadságot engedélyező elektronikus menetstabilizálónak köszönhetően is nagy magabiztossággal ruházza fel pilótáit.
Az újdonság utasterében is látványosan fejlődik, hiszen a nagyobb tengelytávolság szellősebb enteriőrt is eredményez, s a tervezők az anyag- és összeszerelési minőség fejlesztésére szintúgy nagy hangsúlyt fektettek, de a repertoárból nem maradnak ki az olyan figyelmes részletek sem, mint például a műszercsoport sokszínűsége és a felhasználás körülményeihez igazodó funkciók bősége. A csomagtartó mérete is gyarapodik: a benzinesnél 480, a hibrid modell esetében 450 liternyi térfogat áll majd a rendelkezésünkre.
A beszállót a régi modell 2,5 literes, szívó V6-osa adja, amelyhez ezúttal szériában jár a hatfokozatú automataváltó. A 207 lóerő és 250 Nm a hátsókerék-hajtású sportszedánt 8,1 másodperces 0–100-as sprinttel vértezi fel (de korábbi tapasztalataink szerint a gyári adat kissé pesszimista ezen a téren), miközben végsebessége 225 km/h-ra adódik. A gyári vegyes fogyasztás 8,6 l/100 km-re adódik.
Az IS 250 alapára a viszonylag gazdag alapfelszereltséget nézve baráti 9 millió forint – ennyiért ilyen szintre felhozva nem prémium szedánokat sem feltétlenül kapunk. A típushoz ugyanis szériában jár a tolatóradar, a xenon fényszóró, a kétzónás automataklíma, az ülésfűtés, a bluetoothos, 4,2 colos központi rendszer és az elektromosan behajtható tükrök is. Innen feljebb már borsosabban vezet az út: sötétedős belső tükröt, esőérzékelőt, 17 colos kereket, navigációt, tolatókamerát és 8 hangszórós prémium audiorendszert 2 millióért kapunk, miközben az elektromosan állítható bőrülésekért és a LED-es fényszórókért további 900 ezer esedékes. Az F Sport kivitel szintén 2,95 milliós árcédulával áll rajthoz, ám a sportosító kúráért cserébe itt alapból be kell érnünk szövet ülésekkel.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!