A Logan MCV a már ismert friss stílust kapta meg, a Sandero és a nemrégiben frissült Logan határozottabb arcát, amely hátrafelé haladva lényegében egy rettentően méretes puttonyba ível. A 4,49 méter hosszú kombi akár 2,7 méteres tárgyakat is szállíthat, raktere az 1/3:2/3 arányban dönthető ülésekkel 573-ról 1518 literesre bővíthető, az apróbb holmiknak pedig az utastér összesen 16 litert kiadó rekeszei jelentenek menedéket.
A műszerfal nem hordoz újdonságot magában, azonban a Loganban megismert friss formák és a jó áron kapott extrák – így például az érintőképernyős központi rendszer – mindenképp említést érdemelnek. A gépházban az alapot a Renault-féle 1,2 literes, 75 lovas négyhengeres szívómotor jelenti, de a Dacia már megkapja a 90 lovas, turbós 0.9 TCe egységeket is, a harmadik opció pedig a jól bevált 90 lovas 1,5 literes dízel.
Miközben a turbós benzinessel 5 literes étvágyat ígér a gyártó, a könnyű építésnek köszönhetően az öngyulladós dCi akár 3,8 literrel is megelégedhet, ezzel a szegmens legtakarékosabb képviselőjévé válva. Noha a Lodgy egyterű nem szerepelt túl jól a törésteszteken, a Dacia bizakodó, s alapáron kínálja a menetstabilizálót, a passzív biztonságot pedig a vezető- és utasoldali légzsákok mellett immáron oldallégzsákok is szolgálják.
Az első példányok júliusban érkeznek meg a kereskedésekbe. A várható felárra legfeljebb a külföldi árlisták alapján következtethetnénk. A brit piacon például kerek 1000 fonttal, a németeknél 1000 euróval kerül többe a puttonyos átirat, ám a különbség hazánkban bizonyosan szerényebb mértéket ölthet, azaz alapáron várhatóan egyetlen kivitel sem lehet drágább 3,2-3,3 millió forintnál.