A jó hírt George Blankenship, a Tesla eladásokért felelős vezetője osztotta meg a minap az autós médiával, s ezzel egyetemben néhány apró, de annál fontosabb információmorzsát hintett el a jövevénnyel kapcsolatosan. Az elektromos autózás létjogosultságáról most nem vetnék papírra többoldalnyi érvet és ellenérvet, ám az kétségtelen, hogy a sebes roadster arra mindenképp jó volt, hogy sokak számára megmutassa egyrészt a villanyautók erejét, potenciálját és bizonyítsa a mindennapi használhatóságot.
Ezzel a lépéssel a Tesla továbbra is a három modellre tervezett paletta bővítése mellett tette le a voksát, azaz a kívánatos Model S és a 2014–2015-ben érkező, a divatos SUV-k ruháját magára öltő Model X és a 2015–2016-ra ígért, középkategóriás szedán mellett a sportos kétüléses sem fog a későbbiekben hiányozni a kínálatból, habár az ő eljövetelére még nagyjából öt évet kell várnunk.
Reméljük megéri, hiszen amint Blankenship elmondta, az utód hasonló képességekre lesz képes, mint az általunk is tesztre fogott Roadster: számszerűsítve 4 másodperc alatti 0–100-as sprintet ígér a gyártó, 322 km-es hatótáv mellett.
Mindeközben a Tesla bizonyította, hogy képes a növekedésre és a sikerre, hiszen a márka életében először profit jelenik meg. 2013 első negyedévében a megcélzott 4500 példány helyett 4750 elektromos modell talált gazdára, azaz a vásárlók is kezdik egyre nagyobb arányban elfogadni és preferálni a Tesla termékeit, noha a gyártó az Európában nem is kapható, de az USA-ban elérhető 40 kWh-s akkumulátort leveszi a kínálatból az alacsony kereslet miatt.