A megnevezett dátumok a gyári információk szerint egyelőre kizárólag előrendeléseket takarnak, az autó ugyanis csak néhány hónappal később tündökölhet végleges formájában. A bajorok minden bizonnyal a szeptemberi frankfurti autószalonra időzítik a hivatalos bemutatót, a debütálást követően pedig még az ősz folyamán, október vége körül megérkezhetnek az első darabok a márkakereskedésekbe.
A rendkívül modern, karbon vázzal büszkélkedő praktikus kisautó rögtön két formában fogja kelletni magát: egy kizárólag villanymotoros és egy egyelőre ismeretlen paraméterekkel rendelkező, aggregátként funkcionáló benzinmotorral kiegészített változatban – utóbbi összesen akár 300 kilométeres hatótávra lesz képes, míg az egyszerűbb, villanyos i3-mal 130-160 kilométert teljesíthetnek a leendő ügyfelek.
Mindkét modell csúcsteljesítménye 170 lóerő, ami kitűnő menetteljesítményeket garantál a relatíve könnyű felépítésnek köszönhetően. Az árakkal kapcsolatban egyelőre nincsenek pontos információk, ám amennyiben hinni lehet az előzetes híreknek, a kizárólag villanymotoros i3 35 ezer, míg a benzines-elektromos körülbelül 38 ezer fontot kóstálhat, ami 12-13 millió forintnak felel meg.
Ezzel az i3 ára körülbelül az BMW 5-ös sorozatéval lesz összehasonlítható, és amennyiben tényleg sikerül a fenti összegek ellenében kínálni a négykerekűt, az elektromos BMW nem lesz drágább a hasonló koncepciójú Opel Amperánál, és körülbelül a Nissan Leaf szintjén mozoghat.
A propelleres márka második i-sorozatú járműve is rövidesen megérkezhet: állítólag 2014-ben számíthatunk az i8 sportautó végleges debütálására. Az összkerékhajtású, 360 lóerős hibrid sportautó döbbenetesen alacsony fogyasztás mellett produkál majd kitűnő menetteljesítményeket, de a fejlettségnek ára van: körülbelül 35 millió forintos indulóra számíthatunk.