Nem kizárható az sem, hogy egy kisebb széria a Renault 5 Turbo szellemi utódjának ígérkezik, így a hátsó kerékjárati ívek előtti légbeömlők láttán szárnyra kapott a pletyka, hogy az erőforrás a Clio V6 konstrukciójához hasonlóan középre/hátra költözött. Mindez nem is lenne meglepő, hiszen a Mercedesszel közösen fejlesztett újdonság műszakilag akár a Smart Fortwo szellemi örököse is lehet, ami viszont hagyományosan hasonló konstrukcióval bír, sőt, a felvételen látható autó viselkedéséből ítélve is hátul hajt.
Az erőforrásra vonatkozólag nem mernénk messzemenő következtetéseket levonni, de a sorozatgyártás ígérete esetén nagy valószínűséggel a Clio RS 1,6 literes, 200 lóerős turbómotorja duruzsol a lemezek alatt, de az sem kizárt, hogy a kis kilencdecis paprikás kedvében hallatja a hangját – némileg nyitottabb kipufogórendszerrel. Hallgassuk csak:
Nemrégiben Bocsi Attilától kaptuk a tájékoztatást, hogy az autó vonalai Wittinger Csaba munkásságát dicsérik. A magyar dizájner korábban a Škoda kötelékeiben is szerzett tapasztalatokat, míg a MOME padjaiban végzett tanulmányait a BMW szárnyai alatt zárta le, s a diplomamunkájaként szolgáló sportautó-tanulmányával rögvest a Magyar Formatervezői Díjat is elnyerte. (Köszönjük az információt!)