A cég felsőbb kategóriákban elkönyvelt botlásai nem a rossz formatervezés és talán még csak nem is a presztízsmegítélés, mint inkább az ügyetlen termékpolitika számlájára írhatók. Talán erre bizonyíték, hogy a sokak számára vonzó Kizashi hazánkban is csak 2,4 literes benzinmotorral és fokozatmentes automata váltóval kapható.
Az említett párosítás bizony rányomja a bélyegét a fogyasztásra, így rohanva szembe azokkal a vásárlói igényekkel, melyek a fenntartási és üzemeltetési költségek minimalizálását tartják szem előtt.
Sajnos a koncepció hajtásláncáról ezúttal nem esik szó, de annyi bizonyos, hogy a gyártószalagig még józanodó típus már jövőre szériaéretté válik. A termelés Kínában folyik majd, az ország egyúttal a Kizashi utódjává is kinevezhető Authentics legfőbb piaca egyben.