A szuperautók rajongói közül bizonyára sokan emlékeznek a Maserati MC12 elnevezésű büszkeségére, ami az Enzo Ferrari szellemi és műszaki örököseként lépett a világot jelentő deszkákra. Majd’ 10 éve az újdonság piacra dobása tulajdonképpen a FIA GT futamainak homologizációja miatt vált szükségessé, így az összesen 50 darab ügyfélautó exkluzivitása még a hajszálnyival gyorsabb ágaskodó csődört is felülmúlta.
Nem kizárt azonban az sem, hogy a Ferrari 6,3 literes V12-es blokkját száműzik a konstruktőrök, hogy helyét a Quattroporte 3,8 literes, V8-as turbómotorja vehesse át.
Ettől függetlenül az újdonság ritkaságfaktora okán bizonyosan nem lesz olcsóbb a már kiárusított LaFerrarinál, azaz nettó egymillió eurónál soványabb árcédula bizonyosan nem díszeleg majd a Maserati új szuperautóján sem. Mint arról korábban beszámoltunk, a LaFerrari 499 darabos szériájára a bemutatót követően a kereslet olyan intenzív lett, hogy a kitűzött mennyiség dupláját kötötték volna le a fizetőképes ügyfelek, akik közül sokan még a premier előtt opciót kaptak a befektetésnek is kiváló modellre.