A megpróbáltatások így a következőképpen fognak kinézni a koreai gyártó minden új modellje esetében: a 180 000 kilométeres országúti tesztből 10 000 kilométert a Nürburgring aszfaltján tesznek majd meg a fejlesztés alatt álló típusok, ami 480 körnek felel meg. A 73 kanyarból álló pálya a maga 300 méteres összesített szintkülönbségével ideális tesztelési alapot ad. Axel Honish, a fejlesztési részleg egyik vezetője szerint a pálya minden lehetséges körülményt tartalmaz: „ez az ideális pálya, minden lehetséges menetdinamikai szituáció előáll rajta”.
A többi gyártóhoz hasonlóan a Hyundai flottája sem csupán a saját modellekből áll, az összehasonlítás miatt természetesen a konkurensekből is tartanak néhány példányt, hogy a tesztpályán is fény derüljön a különbségekre, s hogy azok a Hyundai előnyére vagy kárára lennének-e.
A munkához hat professzionális tesztpilóta érkezik majd. Továbbá a Hyundai számára fontos, hogy az európai sofőrök szemében tovább növeljék a márkanév erejét, hiszen a modellek 70 százaléka itt épül, ráadásul 95 százalékukat már eddig is Európában fejlesztették.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!