Szerencsére a termékpolitikáért felelős döntéshozók gyorsan reagáltak a piac igényeire, s máris elérhetővé tették a 140 lóerős erőforrás fronthajtással társított átiratát, amihez így már hatfokozatú automata váltó is párosítható. A kézi kapcsolású, Start/Stop technológiával ellátott változat fogyasztása mindössze 5,9 liter (-0,5 l/100 km), ami 139 g/km CO2-kibocsátásnak feleltethető meg. Nulláról százra 9,9 másodperc alatt gyorsul az autó, végsebessége 193 km/óra.
Mindenesetre konkrét vásárlási szándék esetén a tökéletes választás igényével ennek ellenére is érdemes lehet megvárni az új szentgotthárdi motorok debütálását. Minthogy a csak Európában több mint 100 000 példányban gazdára talált Mokka igencsak sikeresnek bizonyult, a lendület fenntartása végett újabb finomságokkal gazdagodik a paletta.
Ezek közé tartozik többek között az igencsak látványos „Orange Rock” metálfényezés és a 19 colos könnyűfém felni is, de a multimédiás rendszerek hívei szintúgy örömüket lelhetik majd a „CD 600” és a „Navi 950” szórakoztató-tájékoztató berendezésekben. A fedélzeti elektronikát egyszerű kezelni a hétcolos, nagy felbontású képernyőn, amely az opcionális tolatókamera képét is mutatja. Természetesen lehetőség van kihangosítható telefonálásra is Bluetooth-kapcsolattal, illetve audiostreaming rádióhallgatásra. A Navi 950 tartalmazza egész Európa részletes térképét, s a frissítéseket USB-ről tölthetjük le. A prémium hangzást a Bose hangrendszer hat hangszórója, mélynyomója és digitális erősítője szolgáltatja.