Az M5-öt érintő változtatások a gyártó hivatalos konfigurátorában láttak első ízben napvilágot, és elsősorban finom formai beavatkozásokat takarnak. A legszembetűnőbb az új vese- és kopoltyúpár megjelenése, de a fényszórókon szintén dolgoztak a formatervezők. A beltérben az új kormánykerékről és az eddiginél jóval nagyobb iDrive vezérlőről ismerhető fel a friss széria, amellyel immár érintésvezérléssel is irányíthatjuk az átdolgozott fedélzeti rendszert.
Az autó 4,4 literes biturbós V8-as benzinmotorjához nem nyúltak a mérnökök, így a sofőr továbbra is 560 lóerős teljesítménnyel, valamint 680 Nm-rel garázdálkodhat; az erő a 7 sebességes dupla kuplungos automataváltón keresztül jut el a hátsó úthengerekhez az aktív M-differenciálművön keresztül. Viszont az M5-öt és az M6 három verzióját is tovább vadíthatjuk.
Az úgynevezett Competition csomaghoz többek között dinamikusabb futómű, 10 mm-rel lejjebb ülő karosszéria, átdolgozott M Dynamic üzemmód és exkluzív 20 colos kerékgarnitúra tartozik. A motortérben immár 575 lóerőt találunk, amely álló helyzetből 100 km/h-ig egy, 200 km/h-ig pedig rögtön kettő tizedmásodpercet farag a gyorsuláson. Így például a Competition csomagos M6 Coupé 4,1 másodperces 0–100-as és 12,4 szekundumos 0–200-as sprintre képes.
Újabb hír a német nehézbombázó háza tájáról, hogy a típus 30 éves évfordulójára való tekintettel a BMW rövidesen piacra dob egy limitált különkiadást. A kémfotósok a garchingi (Németország) M-üzem környékén kapták lencsevégre az egyelőre ismeretlen opciókat tartalmazó speciális széria belterét, amelynek utas oldali díszlécén egy „30 Jahre M5” (magyarul 30 éves BMW M5) matrica található. A plakett 1/300-as sorszáma egyben arra is utal, hogy összesen 300 darab évfordulós M5 legyártását tervezik a bajorok.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!