Minden adott volt: Mercedes tűzoltóautótól kezdve a kifejezetten értékes és ritkán látott, jócskán extrázott ’perecablakos’ bogárhátún át a 911-es Porschéig, de említhetném akár a gyönyörű Fiat kabriót, az ikonikus BMW M635 CSi-t, a karakteres hangú ezüst Ferrarit, a tökéletes sziluettel megáldott Austin-Healey-t vagy az NSU-kat, no meg a sokak által nem is ismert Simca Aronde-ot.
Nem beszélve a márkaklubokról, hiszen nekik köszönhetően hosszú sorok jöttek össze Fordokból, Opelekből, Minikből, BMW-kből, aprócska Fiatokból. Továbbá szinte az egész szocialista járműpark képviseltette magát minősített, korhű, és szépen átalakított autókkal, a hazai gyártású Pannóniákkal és a szovjet, a csehszlovák, valamint az NDK-s kétkerekűekkel.
Aztán kilátogatott jó néhány szemet gyönyörködtető amerikai, olasz, francia és északi vas, de persze gazdagon szóródtak az üres helyekre a volkswagenesek is. Talán legkisebb létszámmal a japán autókért rajongók képviseltették magukat, de akadt azért belőlük is néhány darab. Summa summarum, aki kilátogatott a rendezvényre, bizony órákig nézegethette a különböző két-, három- és négykerekű járműveket, de még a járműértők is találtak maguknak érdekes kincseket. Azt hiszem, a több mint 40 képet tartalmazó, ám ennek ellenére mégiscsak csupán ízelítőül szolgáló galéria önmagáért beszél – érdemes hát csemegézni!