Azt pedig mindezek után nem nehéz kitalálni, hogy a kétajtós típus a Zoe alapjait használná. Hivatalos képet nem szellőztetett meg a Renault még az esetleges prototípusról sem, de egy rajongó megrajzolta az általa elképzelt Zoe kabriót, s a modell igazán tetszetősre sikeredett. Azt nem tudjuk, hogy a végleges változat kemény tetőt, vagy esetleg vászonkupolát kapna-e, de reméljük, rövidesen minden kiderül, ugyanis a Facebook-felmérés alapján rengetegen voksoltak a szériagyártásra, s mi is felbátorítanánk a rombuszosokat a produkcióra.
Az alapok természetesen teljes mértékben a szériagyártású, zárt Zoétől érkeznének; hogy miről is van szó pontosan? A Clio méretű kisautó a Renault negyedik elektromos modellje, amely tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a nagyközönség előtt.
A Zoét 88 lóerős villanymotor hajtja, melynek legnagyobb nyomatéka 220 Nm. A 22 kWh-s lítium-ion akkumulátorcsomag akár 210 kilométeres hatótávolságot biztosít, míg az elérhető legnagyobb sebesség 135 km/óra. Hagyományos fali konnektorból 9 órát vesz igénybe az akkumulátor feltöltése, 400 voltos áramforrásból a töltési idő 30 percre csökken.
A Zoében megtalálható többek között a multimédiás R-Link rendszer, ennek segítségével (az Apple-féle App Store mintájára) különböző programokat lehet letölteni az autó számítógépes rendszerébe az R-Link Internet Store-ból – például motorhang-imitálót. Európában a hagyományos Zoe körülbelül 4,7 millió forintot kóstál, s szerintünk 5,5 millió körül a kabrió is megállna.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!