Ráadásul a jó tündérek nem bánnak kesztyűs kézzel a Mercedes–Benz mérges kompaktjával, s annak utasaival sem. Noha Nico Rosberg és Lewis Hamilton, az AMG Forma–1 csapatának két pilótája ezúttal egy volánon kénytelen osztozni, végül a három kívánság elkótyavetyélésével a tündért hozzák a lehető legjobb pozícióba, míg az ő estéjük egészen másféle utazás élményével folytatódik.
S hogy mi hozta ennyire lázba a földöntúli lényeket? Talán maga a tény, hogy a Mercedes–Benz sportrészlege mindössze két literből és négy hengerből hozta ki a 360 lóerőt, ami szériagyártásban, az Euro 6-os normák betartása mellett gyakorlatilag elképzelhetetlenül magas, 180 lóerős literteljesítményt jelent. A turbófeltöltő természetesen ezúttal is nélkülözhetetlen volt az említett teljesítménysűrűséghez, amihez egyébként már 2250-es fordulattól egészen 5000-ig 450 Nm-es nyomatékcsúcs társul.
A kisebb erőforrást jobb súlyelosztással és a takarékos üzemmel indokolják a gyártó szakemberei: a legsportosabb A osztály akár 6,9 liter benzinnel is elketyeg 100 km-en, ami azért becsülendő, mert 1,5 tonnáról és összkerékhajtásról van szó, nem is beszélve a temérdek éhes paripáról.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!