A rüsselsheimi alakulat méltán lehet büszke magára, hiszen az elmúlt években nem várt feltámadással újra a visszakerült a legnagyobb pörgésbe, az offenzíva pedig épp emiatt nem is áll meg.
Noha a Hungaroringre elsősorban az OPC modellcsalád kiválóságainak próbatétele miatt invitáltak a villámosok, a gumiabroncsok végrendeletének alákörmölése előtt azért jutott idő a márka legújabb büszkeségeinek mustrájára, valamint a stratégiai pontok ismertetésére is.
Egyrészt tiszteletét tette a haszonjárműves különítmény, amely egyre szélesebb palettát képes lefedni, s ezúttal már – a mentőautó kivételével – magyar honban készült felépítményekkel jelentek meg az Opel igáslovai, hogy aztán a sátrak bontása után az egész országot körbejárják, népszerűsítve a márkát és a felépítmények tervezőit. Szükség is van az ilyen akciókra, hiszen a hazai vállalkozások magas szintű munkája megérdemli a promóciót, legyen szó bútorszállító felépítményről vagy önműködő lépcsővel ellátott, tucatnyi ember szállítására alkalmas mikrobuszról.
A munkások mellett az Opel Adam sziluettje ugyancsak felsejlett, s a vibráló, forró levegőben a bohókás kis stílusautó mellett annak R2-es versenyváltozata és a szériagyártásra érés országútján gyanúsan előrehaladott Rocks mutatta meg az Opel következő nagy dobását, s természetesen a májusi napsütésben a hamarosan hazánkban is debütáló Cascada sem hiányozhatott a repertoárból.
A németek kabriója roppant ígéretesnek tűnik a tetszetős és sok igényes részletet tartalmazó, stílusos vonalai miatt, vagy éppen a tágas, ténylegesen négy személy számára készült, jó minőségű anyagokból építkező utastér miatt. Szerencsére a szürke-feketeség már messze a múlté, az Opel világos árnyalatokkal, barna színnel is operál, a külső fényezések tekintetében pedig szintén megannyi elegáns árnyalat áll rendelkezésre. Mindeközben az OPC-k motorjai már ketyegtek, hogy üzemmelegen várják a határok feszegetését. Első körben a tesztünkben is szereplő Corsa OPC Nürburgring kiadása villanthatta meg oroszlánkörmeit.