Útitársaink ezúttal egyedileg felkészített Cayenne Diesel S típusú terepjárók, melyek V8-as motorja 382 paripát és bődületes 850 Nm-es nyomatékot állít hadrendbe. Aki azonban a ménest maradéktalanul megdolgoztatja, bizonyosan vesztesen kerül ki a küzdelemből, hiszen az időkvóták teljesítésén túl a feladat a minimális fogyasztásra való törekvés is, így aztán a mezőny leplombált tankokkal indult útjára.
Az első két nap is élményekben dús volt, noha a küzdelem elsősorban közúton folyt, vagy legalábbis olyan felületen, amit errefelé műútként emlegetnek. Mindenesetre a második etap végére a magyar különítmény az ukrán delegáció mögött már második volt a rangsorban. Aztán ránk virradt a harmadik nap.
Kezdetben nem is értettük, hogy egy takarékoskodó futam autóin miért is feszülnek terepgumik, de tegnap minden világossá vált. A mezőny ugyanis olyan helyekre merészkedett, ahol Cayenne talán még sohasem járt. A kihívás láttán rutinos Szabó kollégánk ragadta magához a volánt, aki hibátlanul teljesítette az akadályokkal gazdagon tagolt szakaszt, így seregünk most a dobogó legfelső fokán áll – azon osztozik az ukránokkal. Minden ima segít hát, hogy idén hazánk nyerhesse el a trófeát
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!