A Zafira összeszerelésére szóló szerződés ugyanis 2014-ben lejár, s ez bizonyosan a németországi üzem bezárásához vezet. Szentgotthárd helyzete biztos, hiszen az új motorok minden típusban remekelnek majd. Mindenesetre a General Motors és az Opel szakemberei közösen keresnek megoldásokat a költséghatékonyság növelésére, hiszen az anyacég legkésőbb 2016-ra nyereséges működést vár a villámosok részéről is.
Bochum azonban a jelek szerint már szóba sem kerül, hiszen a belső tárgyalások inkább arról szólnak, hogy a Mokka a spanyol Zaragozába költözne, amiből bizony Eisenach is profitálhatna. A két komplexum ugyanis most a Corsa termelésén osztozik, s amennyiben a spanyolokat a kis terepes foglalja le, a városi kisautóból több jutna a németeknek.
A huzavona vesztesei viszont a koreaiak lehetnek, hiszen a testvérmárka Chevrolet típusai is az öreg kontinensen ereszthetnek friss gyökeret – már amennyiben a helyi adórendszerek ezt lehetővé teszik, hiszen a csődközeli helyzetből való kilábalás kényszere vélhetően még a hazafiasságnál is nagyobb erőt képvisel.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!