A K13 kódnéven futó kis japán külsőre friss orráról és átcsiszolt hátsó traktusáról könnyedén felismerhető, miközben a dinamikusabb formák sokat javítanak a kisautó megjelenésén. Ám ennél fontosabb, hogy a sok kritikát kapott utastérben jelentős változtatásokat eszközöltek a japánok mérnökei, ezzel némi igényességet csempészve az enteriőrbe. Az ilyenkor szokásos új színek, valamint a friss 15–16 colos könnyűfém felnik persze ezúttal sem maradtak el.
A kor követelményei szerint az új középkonzolon, felszereltségtől függően akár 5,8 hüvelykes, Google-integrációval ellátott érintőképernyős multimédiás rendszer is helyet kaphat, a lecserélt anyagok pedig a hírek szerint jobb minőségérzettel kecsegtetnek. Az 1,2 literes, háromhengeres szívó alapverzió (80 LE) mellett továbbra is a kínálat legbüszkébb tagját jelenti az 1.2 DIG-S (98 LE) néven futó, háromhengeres kompresszoros motor, amelyet a gyártó a 4,1 literes fogyasztással ultratakarékosnak hirdet, noha nálunk a feltöltött erőforrással szerelt tesztautó képtelen volt közelébe érni a beígért takarékosságnak.
A kompresszoros változatok továbbra is start-stop rendszerrel érkeznek, s a opciós listán szerepel többek között a kulcsnélküli bejutás, valamint a parkolóhelyet felismerő rendszer is. Az ötfokozatú kézi váltók mellett lehetőség van automatát választani; a kisautók esetében igazán praktikus, fokozatmentes CVT szerkezet áll rendelkezésre. Hogy a divat se maradjon ki a sorból, a Nissan az Acenta felszereltségtől felfelé biztosít némi személyre szabhatóságot, amelynek köszönhetően a Micra képes megőrizni fiatalosságát s egyediségét.
A hazai árakról és a pontos bevezetésről egyelőre nincsenek információink, ám várakozásaink alapján (listaáron) nem fog drágulni az Indiában gyártott japán, így mindenképp érdemes megvárni az átdolgozott változatot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!