Gázos frissítésen van túl a filléres Tata Nano

Egykoron koncepciójával meghódította a világot, de azóta már nem sokat hallottunk róla. Pedig az égő rajt ellenére nem győznek eleget gyártani belőle.

Szabó Péter
2013. 06. 23. 15:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A felfrissített kiadás legnagyobb újdonságát a motortér hordozza: a korábban 3 lóerővel és 3 Nm nyomatékkal izmosodott 624 köbcentiméteres erőforrás (38 lóerő és 51 Nm) mellé ugyanezen erőforrás CNG-s üzemeltetésére is alkalmas kiadás került a kínálatba.

Esetében 33 lóerővel és 45 Nm nyomatékkal kell megbarátkozni. Bár a négy személy szállítására alkalmas modell 105 km/h-s végsebessége nem tűnik soknak, egy olyan országban, ahol bevett szokás az autópályák szemközti sávjában autózni, talán mégsem irreális.

A friss Nano a gyári adatok szerint beéri 4,08 literrel száz kilométeren, ami csupán 92,7 g/km-es károsanyag-kibocsátásnak felel meg. Dicséretes érték, de sajnos a modell önmagában így sem fogja megmenteni a szmogtól már így is fuldokló India levegőjét.

 

Ezúttal a személyre szabhatóságot fokozták a tervezők, a négy hangulatcsomaghoz pedig már bézs belső teret, kulcs nélküli rendszert és fejlettebb, négy hangszórós, USB-t lejátszani képes audiorendszert is kérhetünk. Az Indiában 600 ezer forintnyi rúpiába kerülő modell friss változata a jövő hónaptól lesz elérhető – közben a várva várt európai forgalmazásról továbbra sincs hír. Addig is a reklámvideó segítségével beleélhetjük magunkat a nanózás különleges hangulatába.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.