A felfrissített kiadás legnagyobb újdonságát a motortér hordozza: a korábban 3 lóerővel és 3 Nm nyomatékkal izmosodott 624 köbcentiméteres erőforrás (38 lóerő és 51 Nm) mellé ugyanezen erőforrás CNG-s üzemeltetésére is alkalmas kiadás került a kínálatba.
Esetében 33 lóerővel és 45 Nm nyomatékkal kell megbarátkozni. Bár a négy személy szállítására alkalmas modell 105 km/h-s végsebessége nem tűnik soknak, egy olyan országban, ahol bevett szokás az autópályák szemközti sávjában autózni, talán mégsem irreális.
A friss Nano a gyári adatok szerint beéri 4,08 literrel száz kilométeren, ami csupán 92,7 g/km-es károsanyag-kibocsátásnak felel meg. Dicséretes érték, de sajnos a modell önmagában így sem fogja megmenteni a szmogtól már így is fuldokló India levegőjét.
Ezúttal a személyre szabhatóságot fokozták a tervezők, a négy hangulatcsomaghoz pedig már bézs belső teret, kulcs nélküli rendszert és fejlettebb, négy hangszórós, USB-t lejátszani képes audiorendszert is kérhetünk. Az Indiában 600 ezer forintnyi rúpiába kerülő modell friss változata a jövő hónaptól lesz elérhető – közben a várva várt európai forgalmazásról továbbra sincs hír. Addig is a reklámvideó segítségével beleélhetjük magunkat a nanózás különleges hangulatába.