Az újdonság a Daimlerrel fogant platformközösség elsőszülöttje lesz, hiszen műszakilag közeli rokonságban áll majd a németek csöppségeivel, így a következő Smart Fortwo és Forfour is azonos alvázra épül. Ez persze nem jelenti azt, hogy a Renault kisautója az utasterében is parányi lesz, épp ellenkezőleg, az úgynevezett „monospace” tervezési elv lehetővé teszi, hogy a kis befoglaló méretek tágas enteriőrt takarhassanak.
A friss Twingo őszinteségére bizonyíték, hogy a típusnak esze ágában sem lesz a Fiat 500-ashoz, vagy éppen a Minihez hasonlóan retró stíluselemekkel hatásvadász módon mély benyomást gyakorolni, pedig a franciáknak a nemes Renault 5 Turbo, vagy éppen az Alpine kapcsán erre is lehetőségük lenne.
Ehelyett a szakember egy kompakt, igen maszkulin, nagyon agilis és rendkívül fordulékony kisautót ígér, ami középmotoros felépítésével és hátsókerékhajtásával a vezetési élményt helyezi előtérbe. A Twin’Run V6-os monstrumának debütálása persze valószerűtlen, de a Clio R.S. kétliteres turbómotorja, vagy éppen a franciák lelkes háromhengerese a tarkónk masszírozásával ennek hiányában is képes lehet mosolyt csalni az arcunkra.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!