A Lamborghini nomenklatúráját ismerve nem nehéz kitalálni, hogy ezúttal is egy híres bikanévről van szó. A Cabrera külső méreteit tekintve nagyjából meg fog egyezni elődjével, vagyis kicsit nagyobb, 260 centi körüli tengelytáv mellett 4,5 méteres hosszról, 190 centis szélességről és 1,16 méter körüli magasságról beszélhetünk. A márka modelljeire jellemző agresszív, szögletes vonalak természetesen maradnak, ám nem lepődnénk meg, ha az Aventador formanyelvéből örökölne valamit a friss sikervárományos, amelynek koncepcióváltozatát első ízben vélhetően a szeptemberi Frankfurti Autószalonon köszönthetjük (a szériaverzió jövőre érkezhet).
Az Aventadorra is jellemző karbon-alumínium felépítést az LP724 is örökli, aminek köszönhetően bőven 1,5 tonna alatt marad majd a szuperautó tömege. Első ízben állítólag ezúttal is összkerékhajtással kerülhet piacra a kisebbik, kétüléses Lamborghini, ám később hátsókerékhajtású kivitelek is csatlakozhatnak a kínálathoz.
Az előd 5,2 literes V10-es szívómotorja megmarad, ám 570-ről körülbelül 600 lóerőre erősítik a csodálatos orgánumú erőforrást a mérnökök, az igazán komoly teljesítményhez pedig körülbelül 550 Nm-es csúcsnyomaték társulhat. A kézi váltó kérdéses, ám a hétsebességes dupla kuplungos automata biztosan megtalálható lesz a kínálatban. Először kupé kivitelben lép piacra az autó, míg később nyitott Skyder kivitel csatlakozik a kínálathoz.