A Jaguar visszatért tehát a sportautók kategóriájába, méghozzá nem is akárhogyan: a CX–16 koncepció által előrevetített F-Type még a forgalmazás kezdete előtt 2000 darabos megrendeléssel állhatott szemben, így a sikert már korán megérezhette a britek büszkesége.
Persze itt nem áll meg a történet, a Jaguar nyerő szériája ugyanis tovább folytatódik. Adrian Hallmark márkaigazgató arról tájékoztatta a minap a médiát, hogy a kezdeti lelkesedés vajmi keveset csökkent, s a vásárlók továbbra is megrendelésekkel bombázzák a kereskedőket. Olyannyira, hogy az év első felére tervezett mennyiség már el is fogyott.
Számokra lefordítva ez azt jelenti, hogy a rajongók mintegy 5000-5500 példányt foglaltak le, ez a gyártó éves termelésének 15-20 százaléka. S az ugyancsak ínyencfalatnak ígérkező kupé modell még meg sem érkezett, amely szintén hasonlóan pozitív fogadtatásra számíthat.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!