A jelenleg normál és 130 milliméterrel hosszított tengelytávval elérhető S osztály még hosszabb változata további 300-350 milliméterrel nyúlik meg. Arról egyelőre nincs hír, hogy az így létrejött közel hatméteres luxuslimuzinban hány fotel kaphat helyet, de nem lennénk meglepve, hogy a masszírozós, hátra dönthető, elsőosztály-hangulatot árasztó kétfoteles verzió mellett a szembefordított üléseket tartalmazó hatfős kiadás is megjelenne.
A Pullmant elsősorban a méretre nagyon szívesen áldozó kínai piac fogja a szívébe zárni, de a márka minden bizonnyal talál vásárlókat Amerikában és Európában is. Már csak azért is, mert az újdonság tökéletes lesz az időközben csődöt mondott Maybach modelljeinek helyettesítésére, így a német gyártó továbbra is képes lesz néhány vásárlót elhappolni a britek dominálta csúcspiacról.
A Pullman mellett az S osztály kupé verziója, a CL utódja is érkezik, sőt egy kabrió és egyes pletykák szerint egy négyajtós kupé is készülőben van.