A McLaren már nemrégiben bejelentette, hogy 2015-től a Hondától fogja vásárolni az erőforrásokat, a napokban pedig a Williams jelentette be, hogy megszünteti szerződését a Renault-val és a McLarenhez hasonló jellegű megállapodást köt a Mercedesszel, így a briteknek a versenytechnikára specializálódott AMG-részleg fog feltöltött hibrid motorokat szállítani.
Számunkra, pontosabban az autós világ számára már csak pusztán az a kérdés, hogy a híres F1-es csapatok, valamint az említett autómárkák miként fogják kihasználni utcai divízióikban az együttműködést. A McLaren nemrégiben tagadta, hogy utcai modelljeinek a jövőben bármiféle köze is lenne a Hondához, ám a korábbi, McLaren–Mercedes kooperációkból kiindulva nem lepődnénk meg azon, ha a Williams neve valamilyen formában összefonódna a német prémiumgyártó sportos termékeivel.
Annyi mindenesetre biztos, hogy az új F1-es szabályokból az autós részleg profitálni fog, hiszen a gyártók rengeteg tapasztalatot gyűjthetnek az 1,6 literes hibridmotorokkal kapcsolatban, amelyek az utcai autókhoz jóval közelebb állhatnak, mint az eddigi, egekig forgó 2,4 literes szívó V8-asok.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!