Egészen a pontosan a várva-várt elektromos autó tervei kerülnek a fiók mélyére, hogy a mérnökök a zászlóshajónak szánt üzleti limuzin fejlesztésére koncentrálhassanak. Annyi bizonyos, hogy a 2020-ra várható újdonság egyazon platformon két különböző karosszériával is piacra kerül, s a szakember elmondása szerint a sportosság jegyében sokkal inkább közelít majd a Porsche Panamera sziluettjéhez, semmint lenne a drabális 7-es BMW közvetlen ellenfele.
Mondanunk sem kell, hogy a közkedvelt s igen elismert nagy vadászokkal nehéz versenyre kelni. Így nem biztos, hogy oda kellene bökni, ahol a konkurencia páncélja a legvastagabb, inkább saját utak keresésével lenne lehetséges a prémium szegmensben hangadó ellenlábasok mögé kerülni.
Mindenesetre az egyedi és különleges LE koncepció sokat sejtet a szebb jövőről, noha a formai tanulmány 134 lóerős és 325 Nm-es elektromotorja a viszonylag szerény 161 km-es hatótávolság miatt is várat még magára.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!