Prémium márkák tulajdonosai a leghűtlenebbek

Az életszerű beszámolók mellett teljesen elrugaszkodott felméréseket is találunk, ezúttal például a hűtlenség és a márkák kapcsolatáról adhatunk számot.

Csizsek Ádám
2013. 06. 16. 5:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Persze itt már mellőznünk kell mindenféle komolyságot, hiszen nyilvánvalóan nem függ attól a tulajdonos erkölcse, hogy épp milyen modellt vezet, a kutatók azonban mégis összeírták, mely gyártmányok esetében legnagyobb a hűtlen felek aránya. Az Illicit Ancounter mintegy 750 000 fős mintára alapozva osztotta meg az eredményeket. Ezek alapján az Audik tulajdonosai a leghűtlenebbek, egészen pontosan 22,2 százalékuk vallja, hogy már legalább egyszer megcsalta a párját.

A dobogót a prémium márkák uralják, ugyanis a második helyre 13,8 százalékos rátával rendelkező BMW ért fel, míg a bronzhoz a Mercedes–Benz jutott hozzá 8,7 százalékkal. A Volvo lett a negyedik, az ő körükben már kevésbé népszerű a félrelépés, mindössze a tulajok 7,6 százaléka tett rossz fát a tűzre saját bevallása szerint. A nem prémiumok közül a Volkswagen konszern képviseli a legmagasabb arányt, ugyanis a VW-k vásárlóinak 5,7 százaléka keresi másutt a boldogságot.

A tanulmány továbbá arra is rámutat, hogy francia márkákat vezetők a leghűségesebbek: a Peugeot-tulajok mindössze 0,4 százalékának volt már valaha afférja, míg a Renault esetében is csupán 0,5 százalék ez az arány. „Az autók sokat elárulnak a tulajdonosaikról. Az első négy helyet betöltő márkát választók általában sikeres, motivált, magasabb beosztású emberek, akik az életük elégedetlenebb pontjaival nem békélnek meg, legyen szó autóról vagy kapcsolatról” – mondta Mike Taylor a kutatást végző intézettől.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.