Persze könnyű dolguk van, hiszen olyan felvevőpiacra épültek, ahol gyakorlatilag bármit el lehet adni, ami különleges és drága. Legújabb termékük, a Rascasse is maximálisan eleget tesz e követelményeknek. A monte-carló-i F1-pálya híres kanyarjáról elnevezett targatetős modell motorháza alatt igazi ínyencfalatot találunk. A BMW-től érkező 5,4 literes V12-es korábban az 1998-as Rolls–Royce Silver Seraphban is szolgált, azóta pedig választékosabb étrendre fogták: a benzin mellett hidrogénnel dúsított cseppfolyós gázzal is működik. Nem is akárhogy: a gyári források 500 lóerő teljesítményt sugallnak, ami 174 lóerős pluszt jelent a brit luxusautóhoz képest. Ehhez persze jelentős módosításokra volt szükség, lényegében a teljes konstrukciót átdolgozták.
A Monte Carlo Automobile ezzel nem nyugszik: ha sikerül túladni a 15 példányra korlátozott szérián – ami valószínűleg az alsó hangon 150 millió forintos árcédula ellenére sem lesz problémás művelet –, akkor új fejlesztésekbe kezd. Szakemberei első lépésként a kompresszoros feltöltésen morfondíroznak, s összkerékhajtású és hibrid verzió is tervben van már.