Miközben más modellek esetén már megjelenésük időpontjában túlcsordul a hazai készlet, addig a Duster kapcsán inkább olyan hirdetéseket találunk a világhálón, hogy a hamarosan érkező szállítmányból még rendelkezésre állnak leköthető darabok. A Dacia újdonsága pedig sokszor négykerékhajtású változatban kerül átadásra, ami nem is meglepő, hiszen a 3,54 millió forintos árcédula gyakorlatilag egyedülálló a hasonló terepjáró képességgel és praktikummal bíró típusok között.
Ez pedig olyannyira így van, hogy a Romániában, Oroszországban, Brazíliában és Indiában egyaránt készülő típus nem csak a Dacia, de a Renault óriásának legnépszerűbb típusa is egyben. Azonban az érdeklődés fenntartása végett a paletta legidősebb modelljére már ráfér a megújulás, így aztán a Duster is ráncfelvarráson esik át. A front rész a márka friss arculatához igazodva újul meg, de ennél is markánsabbak lesznek az enteriőr újabb mérföldkövei.
A fejlődés jegyében a jobb és szebb anyagok gyűrűjében feltűnik majd a már sokat méltatott érintőképernyős központi rendszer, miközben az extrák választéka a kor elvárásainak megfelelően bővül. Ennek jegyében a kínálat részévé válik a tempomat és a tolatóradar, vagy éppen az ülésfűtés opciója is. A motorkínálatban markáns változásra nem számíthatunk, igaz, az európai normákhoz igazodva egy kis finomhangolás után a fogyasztási jellemzők némi fejlődésen mennek keresztül – legalábbis a papírforma szerint.
A debütálás időpontja ugyan nem hivatalos, de a szeptemberben startoló Frankfurti Autószalonon az új Duster már bizonyára tiszteletét teszi, miközben az árcédulák lényegi hízása legfeljebb csak a gazdagabban felszerelt verziókon lesz tetten érhető.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!