Ezt maga Carlos Tavares, a Renault ügyvezető igazgatója közölte az autós médiával, így a hír szinte biztosnak mondható. „Szeretnénk elkerülni, hogy túl sok modellünk legyen. Most inkább a márka népszerűsítésére kell költenünk, mint új modellre. A Dacia jelenleg még mindig nem elég ismert” – tette hozzá a vezető. Ezek szerint tehát a paletta kiterjesztése túl sok pénzt emésztene fel, még annak ellenére is, hogy a begyűrűző válság hatására Európában a kis autók részesedése nagyot nőtt.
Utóbbi tükrében a Renault döntése kissé érthetetlen, ám a számokat és a pontos statisztikákat ők ismerik, továbbá a francia márka a Twingo személyében már rendelkezik törpével, s könnyen lehet, hogy a belső konkurencia elkerülése végett nem épít a Dacia hasonló csöppséget.
Korábban komoly hírként terjedt, hogy a Renault Twingo padlólemezére a nagyobb belső tér érdekében hosszabb tengelytávval épülne Dacia. Sőt, emellett még a 1,5 millió forintos árról, illetve 250 liter környéki csomagtérről is érkeztek pletykák, ám úgy tűnik, a 2015-re jósolt modell mégsem kel életre. A Dacia mindeközben tovább javítja pozícióit az autópiacon, egészen pontosan 18 százalékos gyarapodás után 90 000 példány talált gazdára 2013 első harmadában, holott a teljes piac mintegy 7 százalékos esést könyvelhetett el.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!