A következő lehetséges alternatíva a Cee’d család kistestvérének teljesítményorientált változata lenne, vagyis egészen pontosan egy Rio GT érkezését várhatjuk. A dinamikus, mégis praktikus kisautó amennyiben színre lép, teljesítményben bizonyára nem lesz képes felvenni a versenyt a kategória legizmosabbjaival, vagyis a B szegmens 200-220 lóerős élsportolóival ellentétben mi 150-170 lóerő körüli erőforrást várunk a motorháztető alatt.
Cserébe viszont egészen biztosan jobb áron kelletheti magát a Rio GT konkurenseinél, és bizonyára korrekt kompromisszumot tisztelhetünk majd személyében – már amennyiben valóban a szériagyártás mellett döntenek a gyáriak.
A Cee’d GT családdal kapcsolatban is felröppent egy olyan információ, miszerint az 1,6 literes turbós benzinmotor teljesítményét tovább srófolják a gyáriak, így rövidesen elképzelhető egy 220-230 lóerős példány piacra lépése.