Szemfényvesztés – alig frissül az Alfa Romeo MiTo

A MiTo ugyan frissül a 2014-es modellévre, ám jelentőségteljes lépéseket, így egy-egy jobban használható rendszert vagy modern fejlődést ne is keressünk.

Csizsek Ádám
2013. 06. 15. 12:19
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A gyártó szerint a fiatalítókúra során a Giulietta vonalai hatottak inspirálóan a tervezőkre, ám ennek mindössze egyetlen tetten érhető jelét a króm maszknál fedezhetjük fel, illetve egy új, 15 hüvelykes könnyűfém felni vált elérhetővé. Immár zavarba ejtő módon tíz fényezés közül választhatnak a vásárlók, hiszen a korábbi kínálat egy új árnyalattal (Anthracite Grey) gazdagodott.

Az alig változott külső mellett belül talán több módosításról ejthetünk szót: áttervezték a műszerfalat, három új kárpit áll rendelkezésre, továbbá előrelépést jelent az Uconnect multimédiás rendszer, ötcolos kijelzővel és Bluetooth/iPod/USB/AUX-kapcsolattal.


A motorháztető alatt megújult formában dolgozik a 0,9 literes, kéthengeres turbómotor, immár 105 lóerőt bocsátva a sofőr rendelkezésére, ami mellé 145 Nm-t állít elő a kis lökettérfogatú erőforrás. Így már 11,4 szekundum alatt teljesíti az autó a 0–100-as sprintet, csúcssebessége pedig 184 km/h. A kis kéthengeres fogyasztására 4,2 litert (99 g/km) ígérnek az olaszok, ám tesztjeinken szerzett tapasztalatainkból kiindulva fenntartásokkal kezeljük az Alfa Romeo által ígérteket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.