Igaz, a sorozatgyártás leállítása után az egyedi kérések alapján elkészített néhány darab Tuscan MK2 kabrió, illetve a Cerbera még tartotta a lelket a gyárban, ám a méretgazdaságossági határokon innen termelő cég képtelen volt versenyképes árakat garantálni. A klasszikus stíluselemekkel alaposan megtűzdelt autók úgy tudták képviselni a puritán luxus minden törekvését, hogy közben roskadásig voltak egyedi megoldásokkal is.
A mai napig emlékszem, amikor hosszú évekkel ezelőtt a Sagaris statikus szemrevételezése alatt sokáig időztem az átlátszó hátsó légterelő, a faron keresztben átfutó kipufogó, a tisztán fehér számlappal bíró műszerek, vagy éppen a bőrrel bevont borulókeret láttán, hogy végül az autó mellett posztoló hostessnek kelljen kiszabadítania, hiszen még az ajtók is minden feliratot és jelzést mellőző gombokkal nyíltak.
Kissé kínos, mégis emlékezetes pillanatok voltak ezek, ám szerencsére mindennek talán mégsem kell végleg búcsút intenünk, hiszen az orosz nemzetiségű Smolensky nemrégiben a brit Leslie Edgar számára értékesítette a manufaktúra maradványait, illetve a névhasználat jogait, sőt április 26-án TVR Motor Cars Ltd. néven egy új vállalat is felbukkant a szigetország cégjegyzékében.
A beruházó a Top Gear és az Autocar érdeklődésére is elmondta, hogy a pénzeszközök és a szenvedélyes humán erőforrások egyaránt rendelkezésre állnak, így a háttérmunka végeztével hamarosan egy újabb prototípus is napvilágot lát. Mindeközben a weboldal is éledezik, igaz, csak annyira, hogy a TVR EKG csíkjának hosszú egyenesén már a szívdobogás apró csúcsai is megjelennek. Minthogy az érzelmes, sallangokat mellőző és a vezetési élményt mindennél többre tartó márka mindig is nagy kedvencünk volt, izgatottan szurkolunk a kezdeményezés sikeréhez
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!