Egyrészt a hazai üzem sorain épülhet majd az a divatos hobbiterepjáró, ami széleskörű személyre-szabhatóságával már a Nissan Juke babérjaira törhet. A trendek hatása azonban nem csak az emelt hasmagasságú modelleken érezteti a hatását, hiszen a Genfben megismert G70-es tanulmány sorozatgyártású verziója is felbukkan a színen, melynek minden esélye megvan arra, hogy a Fiat 500-as, vagy éppen a friss Opel Adam babérjaira törve kultuszautóvá válhasson.
Az Alto és a Splash közös leszármazottja egy új csapott hátú típus lehet, ami utóbbi helykínálatát előbbi hatékonyságával ötvözi majd. Mindenesetre a márka legnagyobb reménye az ultratakarékos városi üdvöskében, a G70-esben rejlik, ami 70 g/km-es széndioxid kibocsátással tűzi zászlajára a környezettudatosság és a takarékosság ügyeit.
A városi kisautó feladata az értékesítési volumen hatékony növelése, még mielőtt 2016 hajnalán az új Swift is a világot jelentő deszkákra gurulna.