Persze olyan részleteket még egyelőre nem tudunk, hogy a gyártáskész modell rendelkezik-e majd az autószalonokon is felbukkanó, kétségkívül látványos matt fekete fényezéssel, hiszen az oroszlánosok még nem közöltek képet az újdonságról. Épp ezért könnyen lehet, hogy a jelenlegi kínálatban is szereplő példányokhoz képest apró módosításokkal, tetszetősebb felnikkel varázsolják mérgesebbé az összképet.
Ellenben a legfontosabbakat, azaz az erőforrással kapcsolatos információkat már ismertette a márka: az RCZ R motorházában a BMW-vel közösen fejlesztett 1.6 THP teljesít majd szolgálatot, méghozzá kivételes literteljesítménnyel. Noha korábban rekordközelinek tekinthettük az 1598 köbcentiből kipréselt 264 lóerőt, mára a Mercedes–Benz 45 AMG modellekbe épített, 180 lóerős literteljesítményű négyhengeresével jóval magasabbra helyezte a lécet.
Ám a Peugeot 165 lóerő/literes adata is elismerésre méltó. Mindemellé a remek turbómotortól megszokott takarékosság társul, hiszen a franciák 155 g/km-es kibocsátást, azaz 6,7 literes étvágyat ígérnek az RCZ R-hez, ami a korábbi tapasztalataink szerint abszolút reális lehet.
Az igényes műszaki tartalmat, illetve a sportosságot új Torsen differenciállal fokozza a gyártó, ami érthető is, hiszen ekkora teljesítmény az első kerekeken már alaposabb felkészültséget igényel. Az is bizonyos, hogy a korábbiaknál méretesebb felnik és szélesebb abroncsok szerepelnek majd az újdonságon, azonban ezek pontos paramétereit az árakkal együtt csupán később tudjuk közölni. Az értékesítés 2013 végén, jövő év elején indulhat meg.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!