Bár hivatalos közlemény még nem született az ügyben, egyes források szerint a Mitsubishi vezetősége a Pikes Peak-i elektromos sikereket meglovagolva alternatív hajtáslánccal képzeli el a jövő sportmodelljét.
Sajnos azonban még messze lesz, hogy a 2007-ben bemutatkozott generáció utódot kap – miközben az Evolution X hajtáslánca egyre inkább magán hordozza az idejét múlt jelzőt, egyelőre még semmi konkrét nincs a láthatáron.
Mielőtt azonban az új Evo megérkezik, előbb a Lancer generációváltása lesz esedékes. Ebből már konnektorról tölthető hibridet is terveznek a japánok: a PHEV kétliteres benzinmotorja kettő 82 lóerős elektromotorral dolgozik majd együtt, a hivatalos körön 1,8 literes átlagfogyasztás ígérve. Ehhez persze nem utolsó sorban mintegy 64 kilométeres elektromos hatótávja is segíti.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!