Hazánkba is megérkezett a Ford Tourneo Connect

A személyautók és a kisáruszállítók praktikumának ötvözése nem új keletű történet, számos gyártó, így a Ford sem hagyja ki az okos lépést.

Csizsek Ádám
2013. 07. 20. 14:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Ford az új Transittal már megmutatta, hogy továbbra is kemény ellenfélként kíván szerepelni a személy- és áruszállítók piacán, az újabb offenzívát pedig a Tourneo Connect modellek jelenthetik – a kék oválosok szerint az újdonságok a kategória legjobban variálható ülésrendszerét és rakterét birtokolják. Természetesen a két tolóajtó sem maradhat ki a repertoárból.

A Ford kiemeli, hogy a praktikum mellett figyelmet fordítottak a stílusosságra, ami a végeredményen látszik is: divatos, modern és dinamikus formatervet kaptak a márka büszkeségei. A technikai fejlettséget jól mutatja, hogy a gyártó SYNC rendszere ugyanúgy szerepel a kínálatban, ahogy az Active City Stop névre keresztelt start-stop rendszer is.

 

„Akár az iskolába sietünk a gyerekekkel, akár hétvégi mountainbike-túrára utazunk a családdal, a Tourneo Connect mindig tökéletes társnak bizonyul majd napjaink felgyorsult ritmusában” – tette hozzá Barb Samardzich, a Ford Európa termékfejlesztési alelnöke. „Ezek a tágas és takarékos autók nemcsak kímélik a családi kasszát, hanem pontosan olyan komfortot, felszereltséget és intelligens technológiákat kínálnak, amit a Ford vásárlói manapság elvárnak termékeinktől.”

A hajtásláncok listáján megtalálható a 2012-ben és 2013-ben egyaránt az ’Év Motorja’ címet elnyerő 1.0 literes EcoBoost benzinmotor, ám a népszerűségi lista élén nyilvánvalóan az 1,6 literes Duratorq TDCi dízelmotor 75, 95 és 115 lóerős változatai állnak majd, az ínyencebbek pedig a 150 lóerős, 1,6 literes EcoBoost motorra voksolhatnak, utóbbihoz akár hatfokozatú automata sebességváltót rendelve is.

 

Az új személyszállítók kellemesebb komfortját és menetdinamikáját a kifutó modell laprugós megoldása helyett csatolt lengőkaros hátsó futómű biztosítja.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.