A tanulmány még tervezési fázisban van, azonban őszre olyannyira elkészül, hogy Japánban, Szaitamában már alapos tesztnek vetik alá, hogy kiderüljön, mik a történet határai. A Honda úgy véli, hogy a tesztfázisban mintákat állítanak majd fel, amely minták a hétköznapi használatot hivatottak szimulálni, kifejezetten ezekre a mikromodellekre szabva.
A gyártó arra is kíváncsi, hogy családok számára mennyire elfogadható a kétüléses csöppség, hiszen jobbára a gyermekkel rendelkezők sem töltik meg az autót, gyakran 1-2 főnél nem utazik több együtt.
Persze ha az egész család útra kel, már két törtpeautóra lesz szükség. A Honda továbbá azt is vizsgálja, hogy idősek számára, illetve a bimbózó car charing programhoz, valamint kereskedelmi célokra mennyire alkalmas a Micro. A Micro egyébként egy variálható platformra épül, amely magába foglalja a kulcsfontosságú komponenseket, így az akkumulátort, a motort és az irányítóegységet.
Mindezt egy csomagba tömörítve, a padlóba építik a szakemberek. További részleteket még nem osztottak meg a japánok, de tudvalévő, hogy a prototípus 20 lóerős villanymotorja 80 km/h-s végsebességet tesz lehetővé, hatótávolsága pedig 60 km. Nem épp grandiózus menetdinamikai adatok, ám a mindennapi, városi közlekedés és ingázás nem is igényel többet, ráadásul a könnyű és apró modellek hatékonyságban, helyigényben messze jobbak, mint a mai géppark.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!