Első körben az Evoque RS érkezik majd, vélhetően még ebben az évben, majd a Sport RS 2014 első félévében követi a kisebbik Range Rovert. Noha a két prémium SUV-nak eddig sem kellett szégyenkeznie teljesítménye okán, a mérnökök most mégis nagyobb sebességre kapcsolnak. Az Evoque RS a már ismert, kétliteres turbómotor 300 lóerejével gazdálkodhat.
A küllemet illetően, mint megtudtuk, a mértékletesség a kulcsszó: a Range Rover inkább finom, egyedi megoldásokkal emelné a két csúcsmodellt a kínálat élére, s nem a megszokott, nagy felnikkel, aerodinamikai csomaggal és olcsó tuningtrükkökkel élne. A források szerint a Range Rover Sport RS igazán kívánatos darab lesz, ugyanis a luxusterepjáró orrában az ötliteres V8-as kompresszoros, nagy teljesítményű verziója horkan majd fel – a Jaguar XKR-S vagy az XFR-S ugyanilyen erőforrásából kiindulva mintegy 550 lóerőre számíthatunk, amelyet földöntúli üvöltés kísér majd.
Mindez már elegendő lesz ahhoz, hogy a Sport RS 4,5 másodperces 0–100-as sprintet futhasson. Persze a motor mellett az erőt sugárzó, morcosabb lökhárítók, illetve a nagyobb teljesítményhez igazodó fékrendszer, továbbá a sportosabb hangolású futómű is része lesz a csomagnak.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!