A Twizy előnyei vitathatatlanok: parkolni pofonegyszerű vele, könnyen manőverezhető, két fő számára ideális, ráadásul nullemissziós jármű. Ellenben praktikuma erősen korlátozott, az akkumulátorok lízingköltsége szintén említésre méltó. Etienne Henry, a Nissan feje azonban nem volt hajlandó a hozzá intézett kérdésre válaszolni, hogy a 2009-es Land Glider koncepció és a Twizy mennyiben osztozik a technikán.
Azt viszont elárulta az úriember, hogy a japán mérnökök egy minden időjárás esetén használható járművet szeretnének építeni, ahogy azt egy autótól is elvárnánk, azonban emellé a motorkerékpárok agilitása párosulna. „A Twizy is nagyjából erre képes, azonban bizonyos területeken lehet még optimailzálni az ilyen járműveket” – tette hozzá.
Ennél többet nem árult el a Nissan elektromos terveit illetően, így azt sem tudhattuk meg, hogy a Land Glider tanulmány elemeit használják-e majd az újdonsághoz – a fenti képeken látható korábbi koncepció a motorkerékpárokhoz hasonló dőlésre volt képes a kanyarokban. „Ez egy roppant érdekes tanulmány volt, ami sok kihívással és lenyűgöző technológiával gazdagított minket” – mondta Henry sejtelmesen.