A 160 CDI jelzéssel a franciák 1,5 literes dízelmotorja érkezik a fronthajtású modellekbe. A 90 lóerővel és 220 newtonméterrel rendelkező erőforrás az A és B osztályhoz lesz elérhető, és szerény, 13,8 másodperces gyorsulásra és 180 km/h végsebességre számíthatunk vele. Jó hír, hogy a Renault által alkalmazott öt- helyett hatfokozatú kézi váltóval lesz elérhető az öngyulladós – ennek is érdeme van abban, hogy a vegyes minimumfogyasztás 3,8 l/100 km.
Az 1,8 literes dízelmotort is új egység váltja a 180 CDI modellekben. A 109 lóerőre izmosodott erőforrás a korábbinál 10 newtonméterrel többet szorít ki magából, igaz a 260 newtonméter csúcsnyomaték a gyári adatok szerint később, 1750-es fordulaton érkezik. Esetében 11,3 szekundumos százas sprintre és 190 km/h-s csúcstempóra számíthatunk, változatlan fogyasztás mellett. A hétfokozatú, dupla kuplungos automata megrendelése esetén továbbra is a régi motor jár a típusokhoz.
További újdonság a B 220 4Matic megjelenése. Az eddig kizárólag 211 lóerős kivitelben kapható kétliteres motor itt 184 lóerőt teljesít, s ebből – a megjelölésnek megfelelően – a hátsó kerekekre is jut belőle. Az átvitelről szériában gondoskodik a hétfokozatú, dupla kuplungos automata, a végeredmény pedig 7,5 másodperces gyorsulás és 225 km/h-s végsebesség. A fogyasztásról nem született hivatalos gyári adat, de minden bizonnyal 7 liter alatt marad az étvágy.
A kizárólag Magyarországon gyártott elegáns CLA kupé lemezei alatt az összkerékhajtás megjelenése a nagy újdonság. A 211 lóerős, kétliteres, turbós benzinessel elérhető rendszerhez ugyancsak a hétfokozatú, dupla kuplungos automata társul, 6,6-es sprintet és 240 km/h-s végsebességet lehetővé téve. A vegyes fogyasztás 6,8 liter 100 kilométeren. Ez a hajtáslánc az A osztályhoz is rendelhető lesz.
Az újdonságok hazai bevezetésére még néhány hetet várni kell, így az árakat illetően csak később lesz bővebb információnk.