De milyen legendának is állít emléket a jövő hónapban a Moterey Auto Weeken, Kaliforniában bemutatkozó újdonság? Jean-Pierre Wimille a Le Mans-i 24 órás viadalon győzedelmeskedett Robert Benoisttal együtt 1937-ben egy 57G versenyautót vezetve. Erre emlékezve öltözik sötét és türkizkék színekbe a Veyron nyitott tetős kiadása. Az autó a hatmodelles „Legend” széria részeként állít emléket a vállalat legfontosabb neveinek.
Az átlátszó üveg targatetős újdonság alsó hangon kétmillió eurós áron kelleti magát, ami honosítva több mint 600 millió forintos összegnek felel meg. Cserébe viszont a büszke tulajdonos legfeljebb másodmagával akár (limitált!) 410 km/órás sebességgel is száguldozhat 1990 kilós szörnyetegével, mely a szokásos százas sprintet például 2,6 másodperc alatt abszolválja.
A bődületes teljesítményről egy négy turbóval lélegeztetett, W elrendezésű 16 hengeres, nyolcliteres középre épített benzinmotor gondoskodik, 1200 lóerős és 1500 Nm-es csúcsnyomatékot mozgósítva - az erőt a márka hétsebességes dupla kuplungos automataváltója továbbítja a négy hajtott kerékhez. Az új verziókat az elkövetkezendő 1-2 éven belül mutatja be a cég. Miközben már se szeri, se száma a különböző Veyron-átiratoknak, egyre növekszik a közönség elvárása a Bugatti felé egy új modell bemutatására.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!